Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Reason why I won't be updating the blog in a few days!

Hello everyone,

I won't be able to update the blog in the following days because I'm going to be traveling.
I'm sad because I wanted to do a post every single day to explain Paris collections, but I'll have to do just 4 or 5 posts. I love PFW and because of this travel I will miss some shows, which makes me sad.
But at soon as I can I will be back with my posts. Meanwhile, you can write me a comment with questions or requests.

Enjoy PFW ;)


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Hola a todos,

No podré actualizar el blog en los próximos días porque estaré viajando.
Me da pena porque quería hacer una entrada cada día para explicar las colecciones de París, pero tendré que hacer solo 4 o 5 entradas. Me encanta la semana de la moda de París y por este viaje me perderé algunos desfiles, lo cual me da tristeza.
Pero tan pronto como pueda estaré de vuelta con mis entradas. Mientras tanto, podéis escribirme un comentario con preguntas o peticiones.

Disfrutad la semana de la moda de París ;)


Ana

Yorum Gönder

0 Yorumlar